Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Varied / Hobbyist Member AuriFemale/United States Recent Activity
Deviant for 1 Year
Needs Premium Membership
Statistics 72 Deviations 623 Comments 2,713 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Groups

Donate

Teddi-Shiru has started a donation pool!
2,031 / 3,684
I gotta have a Cryaotic print... Pweese? :D

You must be logged in to donate.
Anonymous:iconakaitetsu::iconarainbowofcolour::iconamaiyuko:Anonymous

deviantID

Teddi-Shiru's Profile Picture
Teddi-Shiru
Auri
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Hai. I'm a person. You may call me Squeebs. I'm a shitty artist, but I make arts. I guess I'm slowly getting better. I'd love advice, please. Any sort of advice would be nice. I write and draw, mostly sit and wish I could write and draw better. xD Erm, yeah.



Anyways, yes. I love you. ouo
  • Mood: Pissed Off
  • Listening to: Nothing
  • Reading: Nothing
  • Watching: Nothing
  • Playing: Nothing
  • Eating: Nothing
  • Drinking: Nothing
I should not be allowed to think anymore. When I think, I get jealous. When I get jealous, I get in a super shitty mood and I should not be allowed to get this far. I feel heartbroken for no fucking reason, and I end up hurting people over something stupid, just because I cannot control my fucking thoughts. UGH!!!!

All I want to do right now is listen to some loud, angry music and draw.

But I cannot do that.

My headphones fucking suck and they hurt when I wear them.

I do not have a tablet anymore. It's broken. I haven't been able to order a new one. No money. And even so, it would take like a week for it to get here.

Bleh.



I just want to fucking punch something. Or someone.

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:icontimii95:
timii95 Featured By Owner 2 hours ago  Hobbyist General Artist
Thank you for the favourite~! Emote - Kitty glomp 
Reply
:icondashingtonylima:
DashingTonyLima Featured By Owner 10 hours ago  Hobbyist General Artist
Thank you once again for support me sugar! Heart 
Reply
:iconparanoia-chan:
Paranoia-chan Featured By Owner 1 day ago
Thank you for the fave! ^_^
Reply
:iconteddi-shiru:
Teddi-Shiru Featured By Owner 19 hours ago  Hobbyist General Artist
You're so very welcome!! :D
Reply
:iconmarialeonsenpi:
Marialeonsenpi Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist Traditional Artist
thank you you for the fav! :)
Reply
:iconteddi-shiru:
Teddi-Shiru Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist General Artist
You're welcome!! :D
Reply
:iconrealm1993:
Realm1993 Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist General Artist
Thanks for the fave!!! Have a llama!!!!!
Reply
:iconteddi-shiru:
Teddi-Shiru Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist General Artist
Thanks so much!! Have one back!! And a watch as well. :D
Reply
:iconrealm1993:
Realm1993 Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist General Artist
Ohhh!!! Thank you sooooo much!!!! :iconarmstrongtighthugplz:
Reply
:iconteddi-shiru:
Teddi-Shiru Featured By Owner 19 hours ago  Hobbyist General Artist
You're sooooooo very welcome, friend!!! :huggle:
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: